28 Ocak 2014 Salı

Vampir Akademisi Moskova Basın Konferansı (27 Ocak)

 Güncelleme (28 Ocak): Konferans videosu ve konferans notları eklendi


Vampir Akademisi'ndeki rol arkadaşları hakkında: 

"Hepsi çok genç, gerçekten çok gençler ve inanılmaz derecede yetenekliler! Onlar [Dominic ve Lucy] çok profesyoneller ama aynı zamanda çok da komikler/eğlenceliler. İşimi fazlasıyla kolaylaştırdılar çünkü ikisi de müthiş bir mizah duygusuna sahip. Çekimler sırasında pek şaka ve kahkahaya tanık olduk. [Dominic ve Lucy] Adapte olmama çok yardımcı oldular. Zoey Deutch ise çok sıkı ve sert çalışıyor! Çekimler sırasında sadece tek bir boş günü vardı ama hiç şikayet ettiğini duymadım."

Mark Waters hakkında: 

"O süper profesyonel! Aşırı hem de! Çalışmalarımız sırasında onun sayesinde yeri doldurulamaz bir deneyime sahip oldum! Şunu sürekli tekrarlayacağım: Onunla çalışma fırsatını yakaladığım için çok şanslıyım. "

Richelle Mead hakkında: 

"Bu mükemmel kadına, yazara fazlasıyla müteşekkirim! Çok ilginç bir karakter yaratmış: Dimitri. Ona, aşkını ve sevdiğini korumak için aşık olma şansı vermiş. [Dimitri] tam bir centilmen ve onu gerçekten takdir ediyorum. Teşekkürler, Richelle Mead!"

Oyuncu Seçmeleri Hikayesi: 

"Marci'nin bir arkadaşı sayesinde çekimlere katıldım. Neredeyse iki yıl önce NYC'e gittim. Hiç bir planım yoktu, dillerini duymak ve öğrenmek istedim. Fakat yurtdışı menajerim Richard Cook bana "Seni bazı sinematografik insanlara göstermek istiyorum," dedi ve bende ona katıldım. Bazı insanlarla tanıştık ama hepsi bu kadardı. Rusya'ya geri geldim ve yerli projelerde çalıştım. Fakat Richard bir gün beni aradı ve Marci'nin arkadaşının beni görüp beğendiğini söyledi. Yeni projesinde denemek için beni Marci'ye sundu. Sonra Mark, Moskova’da olduğum sırada beni aradı ve Skype aracılığıyla deneme çekimi yapmak için teklifte bulundu. Bunu bir çok kez konuştuk. Seçmeler Moskova'da arkadaşımın dairesinde gerçekleşti. O bir İrlandalı yönetmen ama şimdi Moskova'da yaşıyor. O gün çok şaşkındım. Mark, Skype'ta çok hızlı konuşuyordu. Kötü bir alışkanlığım vardır: Eğer insanların söylediklerini almıyorsam sadece başımı sallarım." Mark bana Dimitri rolüne kabul edildiğimi söylediğinde "kabul" kelimesini anlamadım ve sadece başımı salladım. Fakat yanımda bulunan İrlandalı arkadaşım çok mutluydu. Bana yaşasın demek istercesine başparmağını gösterdi ve yüksek sesle beni tebrik etti. "İyi de ne oldu?" diye ona sordum. "Adamım, Hollywood'da çekimlerde yer alacaksın!" diye cevap verdi. Ve o anda her şeyi anladım."

Örneğin, Twilight ya da Harry Potter ile Vampir Akademisi'ni karşılaştırabilir misin? 

"Twilight'ı hiç izlemedim. Ama Harry Potter' izledim! O hikayenin gerçekten hayranıyım. Tüm Harry Potter filmlerini bir gün içinde izledim. Ama filmleri karşılaştıramam. Her biri kendi mitolojisine sahip. Belki de sadece bu hikayelerin ana konularının okullarda (ya da Akademide) geçtiğini söyleyebilirim ama diğer noktaları apayrı."

Filmin geniş bir kitleye sahip olması hakkında neler düşünüyorsun? Mesela, vampirler ve diğerleri hakkında hiçbir şey bilmeyen insanlar için? Bu film sence iyi bir iş çıkartacak mı? 

"Bu konu hakkında hiç düşünmedim! Sadece işimi yaptım. Belki diğer rollerim bazı insanlar için ilginç değildi. Belki de Vampir Akademis, vampirleri ve 'diğerlerini' (fantastik filmleri) sevmeyen insanların ilgisini çekebilir. Gerçekten bilmiyorum ve bu konu hakkında düşünmek istemiyorum. Sürekli tekrarladığım Amerikalı ünlü bir aktörün şöyle bir sözü vardır: 'Rollerimin hepsinin sinema dünyası için önemli olduğunu düşünmüyorum. Fakat bu işi yapmaya devam ediyorum çünkü her rolüm beni yansıtacak.' Bu sözleri seviyorum!"

Londra Hakkında: 

"Bu muhteşem şehir karşısında büyülendim ve şaşkına döndü. Şehrin farklı semtlerinde yürüdüm ve birbirini sevmeyen birçok insana rastladım. Bir keresinde, frak giyen bir beyefendi ve inanılmaz garip şapkalar takan bayanlar gördüm. Şapkaları bina formundaydı ve... tarif bile edemiyorum (gülüyor). Başka bir yerde ise pantolanlarında delik olan insanlar gördüm ama onlar kusurlu, yarım yamalak ya da pasaklı değilllerdi. Özgürdüler (ne demek istediğimi anlamışsınızdır). Çok rahat bir stildi. Hayran kaldım."

Sinema sektörü hakkında: 

"Benim için unutulmaz bir deneyim oldu. Hiçbir zaman Hollywood yönetmenlerinin ya da oyuncularının Rusya'dakilerden daha iyi olduğunu söylemedim. Şanslıyım sanırım çünkü her zaman çok ilginç ve yetenekli insanlarlar çalıştım, orada da ülkemde de."

New York'taki dil okulu hakkında: 

"New York'taki en iyi dil okuluna gittim. İsmini söylemeyeceğim. İnanın bana gerçekten çok ünlü. Kursum bittiğinde mükemmel bir şekilde İngilizce konuşacağımı düşünüyordum. Benim gibi İngilizce öğrenmek isteyen bir sürü yabancı insan vardı. Ama ilk haftadan sonra bu derslerin dilimi geliştirmediğini fark ettim. Ve bu sadece benim geçerli değildi. Okul yöneticisine gittim ve şöyle dedim: "Herhangi bir iddiam yok ama burada ders çalışmak istemiyorum." Bunun imkansız olacağını söyledi çünkü benim bir öğrenci vizem vardı ve bu durumda ülkeyi terk etmek zorundaydım. Dedim ki: "Pekala. O zaman ben de hasta olurum!" Sonra okuldan ayrıldım ve sokakta yürüdüğüm insanlarla konuştum. Barlara girip çıktım, birer kadeh şarap içtim ve akşamları barmenlerle sohbet ettim. İşte bu gerçek bir dil okulu gibiydi! Şimdi St. Petersburg'da iki dil öğretmenim var. Biri Rus, iyi ve mükemmel bir öğretmen. Diğeri ise Amerikan, ismi Tony ve bir Amerikalı olarak İngilizce’ye adapte olmamda bana yardımcı oldu."

Vampir Akademisi'nin devam filmleri hakkında: 

"Bazı sahneler dışında henüz tüm filmi izlemedim. Ama umarım ki iyi bir iş ve iyi bir film çıkarmışızdır. Ve devam filmleri konusunda şunu söyleyebilirim: Serinin devam edip etmeyeceğini sadece seyirci belirleyebilir. Ama ben her zaman en iyisini umut ediyorum."

Çeviri: missfirat | elwiens
KozlovskyBR

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.comimagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com 

Basın konferansı


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com  imagebam.com imagebam.com imagebam.com  imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com 

Fan resimleri

imagebam.com imagebam.com

Instagram resimleri

imagebam.com imagebam.com   imagebam.com

Konferansta çekilen Instagram videosunu buradan izleyebilirsiniz.
Kaynak: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder